Najčešća pitanja i odgovori

Narudžbe na internet trgovini

Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb “Dovrši kupovinu” u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje Uvjeti kupnje

Da li se moram registrirati?
Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

Kako je moguće platiti?
Na web trgovini je moguće platiti nalogom za plaćanje u HRK (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili pouzećem – dostavljaču GLS-a kod preuzimanja gotovinom.

Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na info@vatrenishop.hr koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo narudžbu i vraćamo novac na vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).

U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka sa vrši u roku od maksimalno 3 radna dana.

Gdje isporučujete robu?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više djelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava na IBAN koji nam morate dostaviti. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti povrat?
Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu:
Vatreni shop online store.
Vrbani 21
10000 ZAGREB
Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavjestite na e-mail info@vatrenishop.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primiku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna kutija za cipele ili platnena vrečica za torbice) ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi kljent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Povrat i reklamacije

Što ako proizvod ima manu?
Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail sa opisom problema. Mi ćemo vam poslati formular za podnošenje reklamacije koji ćete trebati isprintati te popunjen zapakirati sa računom i artiklom koji želite reklamirati. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavjestiti o daljnjim koracima.