Kako kupovati?

1. Kako kupovati u našoj trgovini?

Dragi naši kupci!

U idućih 8 koraka pokazat ćemo Vam kako da koristite našu trgovinu.

a) Direktna bankovna transakcija: dobit ćete podatke pomoću kojih uplaćujete sredstva na naš račun. Kada sredstva sjednu na naš račun krećemo u slanje.

b) Plaćanje prilikom preuzimanja: Vašu narudžbu šaljemo s otkupninom – plaćate dostavljaču GLS-a kada Vam pošiljka stigne na adresu.

c) Plaćanje općom uplatnicom ili mobilnim bankarstvom: Sustav generira uplatnicu koju potom možete platiti u banci, pošti ili putem mobilnog bankarstva. Također se na uplatnici generira QR kod kojeg je moguće skenirati

Također, Vaša će narudžba biti poslana i na Vašu adresu elektroničke pošte.

2. Načini plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  • Pouzećem -plaćanje kod preuzimanja dostavljaču GLS-a
  • Virmanskim putem (plaćanje po predračunu)

Ukoliko trebate R račun, molimo Vas – kod narudžbe u kolonu bilješke upišite – naziv pravne osobe, točnu adresu i OIB

Vatreni shop online store je u sustavu PDV-a i sve izražene cijene su krajnje -s uključenim PDV-om

Ukoliko ste odabrali plaćanje prilikom preuzimanja Vašu pošiljku dostavljaču možete platiti gotovinom ili sljedećim karticama: MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International.

3. Način dostave

Dostavu svih paketa obavljamo brzo i sigurno.

Pošiljke dostavljamo koristeći usluge GLS Croatia. Cijena dostave je 30 kn.

Trošak dostave je uvijek fiksan, bez obzira koliko istih ili različitih proizvoda stavite u košaricu

Dostava naručenih proizvoda za Hrvatsku obavlja se po uvjetima opisanim uz svaki proizvod. Prodavatelj započinje proces organiziranja dostave proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupnju proizvoda.

Prilikom preuzimanja robe dužni ste provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati kurirskom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja predmeta.

Ukoliko dođe do problema u dostavi i paket se vrati na adresu pošiljatelja, prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za troškove dostave. Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće: adresa je nepostojeća, adresa je postojeća ali ne i primatelj, primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti, ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska. Ukoliko ne preuzmete pošiljku u roku od 5 dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.

4. Povrat i reklamacije

  • Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
  • Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
  • Reklamaciju na mehanička oštećenja unutar paketa potrebno je prijaviti trgovcu unutar 5 radnih dana od primitka paketa. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo!
  • Povrat za uslugu pakiranja ne vršimo!
  • Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.
  • Mogućnost prava povrata se ne odnosi se na softver, audio i higijenske proizvode (donje rublje, majice, posteljinu, osobnu njegu i njegu u kući, aparate za masažu, četkice za zube, sredstva za čišćenje ušiju, …) ili ako je potrošač otvorio sigurnosni pečat.
  • Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.
  • Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set čarapa) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan i neće primiti pošiljku s otkupninom, već samo pošiljke poslane Hrvatskom poštom, te pošiljke za koje nije potrebno podmiriti dodatne troškove (pismo,preporuka ili paket putem Hrv. pošte). Pošiljke slane HP expressom s otkupninom ili troškovima poštarine neće biti preuzete od strane prodavatelja.
  • Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 5 radnih dana, te, ukoliko želi zamjenu, prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem GLS kurirske službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
  • Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, sukladno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.
  • O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu vatrenishop@gmail.com ili pisanim putem na adresu: Vatreni shop – online store j.d.o.o., VRBANI 21, 10000 Zagreb
  • Trošak dostave za vraćanje proizvoda u slučaju raskida ugovora sklopljenog na daljinu putem druge dostavne službe snosi kupac.
  • Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa. Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda. Budite slobodni kontaktirati našu korisničku službu koje će vas uputiti u korake reklamacije proizvoda; ista uključuje preuzimanje starog artikla te dostavu novog artikla bez dodatnih troškova ili povrat sredstava u slučaju da novi artikl nije dostupan.
  • Ukoliko je kupac naručio i dobio proizvod, te ga zbog nezadovoljstva želi vratiti, povrat će biti umanjen za kompletne manipulativne troškove (transport).
  • Također ukoliko je proizvod sa vidljivim tragovima korištenja/oštećenjima, koja nisu istovjetna novom isporučenom artiklu, radi se procjena te vrši dodatno umanjenje povrata.
  • Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju javiti na na e-mail info@vatrenishop.hr ili pisanim putem na adresu: Vatreni shop,Vrbani 21, 10000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.
  • Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe ili broj računa.
  • Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat u sljedećim slučajevima:isporuka robe koja nije naručena/isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije
  • Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.
  • Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala .
  • Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.
  • Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.
  • Za svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku ako to traje duže od 30 dana
  • Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
  • Trošak dostave proizvoda na našu adresu u slučaju reklamacije ili kvara snosi kupac. Troškove dostave nakon servisa ili zamjene artikla snosi prodavatelj
  • Dostavu artikla s otkupninom ili troškovima dostave -trgovac neće preuzeti